2 UFO dikesan terbang berhampiran bangunan Komtar


GEORGETOWN, PULAU PINANG - Viral sebuah video rakaman orang awam yang mendakwa dua buah UFO kelihatan berlegar berhampiran bangunan Komtar, semalam, lapor The Star.

Video yang dimuat naik oleh Wang Soon You menunjukkan dua objek berwarna putih terbang berhampiran bangunan Komtar. 


Selain itu, Wang turut memuat naik beberapa gambar di mana orang awam juga menyaksikan 'penampakan' yang tidak dijangkakan itu. 

Video dan gambar itu telah dikongsi lebih 5,000 pengguna di Facebook dan 200 komen dari netizen. 


Menurut Shirley Sharine, objek berkenaan kelihatan seperti pesawat tentera, manakala Sharlynn Charlsharlynn Lim pula berpandangan mungkin objek tersebut adalah dron. 

Bagaimanapun, ada netizen yang tidak bersetuju kerana dron tidak mempunyai saiz yang besar seperti itu jika dilihat dari jarak yang jauh. - The Reporter

2 UFO dikesan terbang berhampiran bangunan Komtar


GEORGETOWN, PULAU PINANG - Viral sebuah video rakaman orang awam yang mendakwa dua buah UFO kelihatan berlegar berhampiran bangunan Komtar, semalam, lapor The Star.

Video yang dimuat naik oleh Wang Soon You menunjukkan dua objek berwarna putih terbang berhampiran bangunan Komtar. 


Selain itu, Wang turut memuat naik beberapa gambar di mana orang awam juga menyaksikan 'penampakan' yang tidak dijangkakan itu. 

Video dan gambar itu telah dikongsi lebih 5,000 pengguna di Facebook dan 200 komen dari netizen. 


Menurut Shirley Sharine, objek berkenaan kelihatan seperti pesawat tentera, manakala Sharlynn Charlsharlynn Lim pula berpandangan mungkin objek tersebut adalah dron. 

Bagaimanapun, ada netizen yang tidak bersetuju kerana dron tidak mempunyai saiz yang besar seperti itu jika dilihat dari jarak yang jauh. - The Reporter
Sumber : gengviral

2 UFO dikesan terbang berhampiran bangunan Komtar

1.png

GEORGETOWN, PULAU PINANG – Viral sebuah video rakaman orang awam yang mendakwa dua buah UFO kelihatan berlegar berhampiran bangunan Komtar, semalam, lapor The Star.

Video yang dimuat naik oleh Wang Soon You menunjukkan dua objek berwarna putih terbang berhampiran bangunan Komtar.

16105528_10154464485352408_8794358692748

Selain itu, Wang turut memuat naik beberapa gambar di mana orang awam juga menyaksikan ‘penampakan’ yang tidak dijangkakan itu.

Video dan gambar itu telah dikongsi lebih 5,000 pengguna di Facebook dan 200 komen dari netizen.

Menurut Shirley Sharine, objek berkenaan kelihatan seperti pesawat tentera, manakala Sharlynn Charlsharlynn Lim pula berpandangan mungkin objek tersebut adalah dron.

Bagaimanapun, ada netizen yang tidak bersetuju kerana dron tidak mempunyai saiz yang besar seperti itu jika dilihat dari jarak yang jauh. – The Reporter

sumber : www.gengviral.com

Sumber: gengviral

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

from Cerita sensasi tatapan umum http://ift.tt/2iFs2Os
via IFTTT

Komen Mengejutkan Roberto Carlos Setelah Faiz Subri Menang Fifa Puskas Award



Zurich: Kemenangan Mohd Faiz Subri meraih Anugerah Puskas 2016 sudah diduga legenda Brazil Roberto Carlos.
Menurut Carlos, gol dihasilkan pemain Pulau Pinang itu cukup menarik dan mengakui jaringan itu seakan-akan gol ajaibnya menerusi sepakan percuma ketika menentang Perancis dalam aksi persahabatan antarabangsa pada 1997.
“Saya menyaksikan jaringan itu, gol yang cantik. Saya suka cara gol itu dijaringkan.
“Gol itu hampir sama dengan yang pernah saya hasilkan dulu,” katanya yang sempat bertemu dengan Faiz di Zurich kelmarin.
Carlos yang memenangi Piala Dunia 2002 dan juga bintang Real Madrid dikenali sebagai pakar sepakan percuma deras dengan tendangannya boleh mencecah 169 kilometer sejam.

Sumber  : Harian Metro


Sumber : Informasiberganda

Inilah Posisi Tidur Perempuan Yang Menunjukkan KEPERIBADIAN Anda Posisi Tidur No4 Paling Ramai Perempuan Buat Tahukah Anda KEPERIBADIAN Posisi No4 Itulah Yang Paling Digilai Ramai Lelaki Jom Baca Selanjutnya

posisi%2Btidur.png
1.Soldier posisi:
Wanita yg tergeletak di belakang disiplin dan memiliki diri #yg tinggi diperkirakan. Mereka kuat tetapi jg dilindungi ketika saatnya utk mengungkapkan perasaan mereka.
Posisi 2.Fetal:
Posisi tidur ini cukup populer dan itu berarti bahwa Anda #adalah tipe wanita yg membutuhkan kasih dari orang lain. Pada kesan pertama Anda melihat sulit tetapi dlm Anda sensitif dan romantis.
3.Sleeping di perut Anda:
Posisi tidur ini sangat tdk populer tetapi itu berarti bahwa #Anda keras kepala dan selalu membuat keputusan tanpa berkonsultasi dgn orang lain.
4.Sleeping di sisi:
Berarti Anda berpikiran terbuka dan Anda menikmati setiap hari #dlm hidup Anda. Apakah menyenangkan dgn Anda sebagian besar teman-teman Anda menikmati perusahaan Anda.
Kpn waktu untuk membuat keputusan Anda selalu mengambil waktu #Anda ini membantu Anda untuk menjadi tertentu pd apa yg Anda lakukan.
semoga bermanfaat ya, silahkan share…
Sumber: iburendang

Sumber : Informasiberganda

Pagi semalam saya terjumpa benda ni belakang rumah kat celahan pokok karisaya waktu tu x fikir apa2 dan ambil benda tu

berass.jpg
Assalamualaikum..

Sy dgn rendah hati mohon pada Allah agar kami sekeluarga sentiasa d lindungi dari makhluk Allah,hasad dengki,irihati,dan segala hal yg x di ingini..

Pagi semalam sy terjumpa benda ni blkg rmh kat celahan pokok kari..sy waktu tu x fikir apa2 dan ambil benda tu..nak buka was2..sy tggu smpi suami alek keja..tp sblm suami alek keja sy dh mta pakcik sblh rmh tlg bukakn..
Mashaallah..pada Allah kami memohon jauhkan kami dari segala perbuatan syirik..

dalam bungkusan tu ada berus dawai,4btg jarum,bbrpa helai rambut,beras&lada hitam di bungkus menggunakan kain barut bayi..

Pada mlm smlm juga suami sy telah berjumpa dgn seorg ustaz yg mahir tentang hal ni..

Dan ustaz tu mengatakan itu adalah santau untuk merosakkn rahim..mungkin krn sifat irihati melihat rezeki ank kembar 2 & 3 yg Allah kurniakn pd kami..dan kemungkinan motifnya agar sy tidak dpt melahirkn zuriat lagi..berus dawai&jarum utk menggaras rahim,beras utk sentiasa ada benda keras yg xmudah hadam dalam rahim agar sentiasa sakit perut,lada hitam utk kecut dan panaskn rahim..

ustaz tu tahu sgt dgn benda tu.ustaz itu meminta kami untuk menghanyutkn benda ni kat laut/sungai dgn benda tu dlm bekas yg bertutup rapat..dan andai dizinknkn Allah ustaz tu akan dtg rmh kami nnt utk memagar dgn air yasin dan sy juga d minta utk minum air bacaan yasin..dlm masa yg sama kami terus meminta pertolongan pd Allah..
Kami tak sangka d arus kemodenan ni masih ada lg terselit perbuatan syirik ni d kalangan kita umat islam..sy memohon pd Allah agar kami sekeluarga sentiasa d lindungi dari segala hasd dengki,irihati,dan d jauhkn dari segala marabahaya…
Semoga apa yg terjd pd kami ni d jauhkn kpd org lain..kami xde musuh mahupun org yg sakit hati pd kami..tp andai ada niat terselindung wallahualam..nauzubillah hi minzalik…minta Allah jauhkn..
Kami akan sentiasa memohon minta pertolongan pd Allah dan selebihnya kami serahkn segalanya pd pencipta..
Aamiin..
Kredit: Sebenarnya saya isteri dia via Kita Semua Milik ALLAH SWT
Sumber: lipanbaraa

Sumber : Informasiberganda

KURANG WARAS Kerana Terlampau Cantik Anak Gadis Dikurung Bapa Sendiri Selama 26 Tahun Daripada Menikmati Dunia Luar Masih Ada lagi Ibu Bapa Zaman Kuno Macam Nie apa yg berlaku selepas 26 tahun dia di kurung AMAT MENGEJUTKAN

KURANG WARAS…. Kerana Terlampau Cantik Anak Gadis Dikurung Bapa Sendiri Selama 26 Tahun Daripada Menikmati Dunia Luar… Masih Ada lagi Ibu Bapa Zaman Kuno Macam Nie . apa yg berlaku selepas 26 tahun dia di kurung AMAT MENGEJUTKAN!!!


8iujggg.jpg

Screen%2BShot%2B2017-01-16%2Bat%2B10.46.

gfdgdfe.jpg

Screen%2BShot%2B2017-01-16%2Bat%2B10.47.


Sumber: infoviralterbaru

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

from Cerita sensasi tatapan umum http://ift.tt/2iMM257
via IFTTT